Alla inlägg den 16 februari 2010

Av Ewa Lindemark - 16 februari 2010 19:51

I morse flöt det på riktigt bra här hemma, barnen gick upp utan allt för mycket tjat.

Joakim åkte sin fyrhjuling till praktiken, måste ha varit kallt.

Ida och My tog bussen och jag skjutsade Emil, Ludde och Dennis till skolan..Alwa åkte också med så klart. 


När vi kom hem så bäddade jag och städa undan , hann även tvätta lite. Vid 10-tiden gick Alwa och jag hem till Annica, David och Elija. Barnen lekte och vi satt i köket och pratade om allt och inget.

Strax efter 12 gick vi hem och jag fixade lite lunch, vid 13 tiden var det dags att åka och hämta Ludde i skolan. På vägen hem stannade vi och handlade kattmat och semlor.

                                         Ett gäng semlor

 

                                         Ludde

                                                 Alwa


På eftermiddagen gick vi ut i snön en stund, Alwa lekte i högarna med spaden.

Vi väntade in Janne som kom från jobbet och sen gick vi in och lagade mat, korvstroganoff.

Sen var det dags att åka och hämta My från basketträningen, när vi kom åkte ett gäng in i duschen (en i taget). 

Nu börjar klockan dra iväg och det är dags att stoppa dom minsta i säng.


Tack för idag


Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
<<<
Februari 2010 >>>

Gästbok

Senaste inläggen

Länkar

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards