Alla inlägg den 20 februari 2010

Av Ewa Lindemark - 20 februari 2010 23:30

Vaknade före 8, konstigt att man inte kan sova längre när man inte behöver gå upp.

Emil satt redan och knappade på datan, han fick ett spel i julklapp av sin farbror som han gillar massor.

Här hemma måste man "tjäna" ihop sin datatid tex ta ut Molly, gå med sopor, dammsuga mm. Men om man vaknar först så kan man få sitta och knappa lite utan att man jobbat ihop tiden, bara man gör det tyst ;).

Janne, Emil och jag åt frukost tillsammans, sen bäddade vi och röjde undan lite.

Ida, Jokke och My sov fortfarande men dom störs inte av lite dammsugning.


Jag har flera gånger sett att pingskyrkan har en loppmarknad en liten bit därifrån vi bor och sett att det alltid är mycket folk där, så idag åkte vi dit och kikade lite. Jag gjorde några små fynd.


Till middag idag gjorde vi pizza med köttfärs, lök, svamp och tomat, riktigt gott.

Ida gillar inte pizza så hon fick taco.


Kvällen blev ganska lugn, barnen tittade på film och jag följde med Janne på några jobb. Sen blev det lördagsgodis och mys i soffan


Tack för idag

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
<<<
Februari 2010 >>>

Gästbok

Senaste inläggen

Länkar

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards