Alla inlägg den 21 februari 2010

Av Ewa Lindemark - 21 februari 2010 20:59

Vaknade vid 8-tiden, Janne hade fixat frukost.

Han har jobbat ända sen i går morse, massor av jobb nu när det kommit mycket med snö. Flera bilar och bussar i diket. Efter vi ätit var Janne tvungen att åka på mera jobb.

Jag och och Molly tog en promenad i det härliga vintervädret.

 Vi kunde inte vara ute så länge för Molly frös om tassarna.

När vi kom tillbaka hade Ida och Emil gått upp, My fick jag lov att väcka för hon ska iväg och spela basketmatch idag. Dennis har lanat hela natten hemma hos en kompis. 

My var trött och lite grinig när hon äntligen kom upp men hon kom iväg i tid iallafall.

Mys lag vann matchen med 34-32, spännande värre.

Senare åkte jag till Jannes jobb och hämtade min bil som stått i garaget över helgen, skönt med en torr och isfri bil.

Passade på att handla lite och plockade sen upp Dennis.

Han duschade och åt lite och sen skulle han vidare till en komis, dom ska lana en natt till. Det är ju sportlov nu så det är ok.

Vid 5-tiden var det dags att fixa lite mat, det blev köttbullar och makaroner, lättlagat och uppskattat av alla i familjen.

Strax efter 6 kom Annika och lämnade Alwa och Ludde, dom hade som alltid hos Annika haft det skoj.

Kvällen blev lite rörig, många var trötta men ville inte gå och lägga sej, strax efter 9 började ett visst lugn att lägga sej :) 

Jag passade på att sätta mej vid datan en stund. Janne dök upp vid halv 10 efter att han jobbat närmare 40 timmar utan sömn, stackarn hoppas att natten blir lugn. Han har jouren till 8 i morgon bitti


Tack för idag

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
<<<
Februari 2010 >>>

Gästbok

Senaste inläggen

Länkar

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards