Direktlänk till inlägg 24 februari 2010

Sooool

Av Ewa Lindemark - 24 februari 2010 20:07

Vaknade lite senare än vanligt, strax efter 7. Tog en mugg kaffe med Janne innan han åkte iväg och jobbade. Joakim började 8 idag så han åkte vid halv 8.

Vid halv 9 åkte jag och hämtade Nathalie och på hemvägen plockade vi upp Sara och hennes lillebror Hampus. När vi kom hit var det dags att duka fram frukost. Alwa var lite blyg för Hampus i början men sen lekte dom tillsammans. Efter frukost bäddade och städade jag undan lite, sen var det dags att klä på sej och ge sej ut i det härliga vädret. Vi plockade fram spadar, pulkor, skottkärra och snowboard sen var det full aktivitet här ute på gården. Annica kom också ut med Isaac, Maia, David och Elija.

 

                                                Alwa 

                   

                                                   Emil

 

                                                   Ludwig


Vi var ute lite mer än en timme, sen var det dags att fixa lunch. Sen var det full fart här hemma.

Strax efter fyra skjutsade jag hem Sara och Hampus, och Nathalie till en kompis.

Efter maten var det dags att ge sej iväg igen, nu var det Dennis som ville hem och duscha och äta. Han och hans kompisar fortsätter att lana på nätterna och sover på dagarna, det är väl okey nu när dom har sportlov men snart måste dom vända tillbaka på dygnet. Dennis fick sen skjuts tillbaka och då passade jag på att åka till Konsum och köpa en Toblerone till Joakim, han köpte en igår men det var spårlöst försvunnen i dag, undrar vem den skyldiga är? 


Tack för idag

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ewa Lindemark - 23 januari 2011 21:42

Gick upp vid halv åtta och tog en sväng med hundarna, lite småkallt.  Ganska ofta så ser man älgar på den rundan jag går med hundarna, det brukar vara en ko med två kalvar. I morse såg jag dom en bit in i skogen, skönt att man inte har hundar med j...

Av Ewa Lindemark - 22 januari 2011 12:31

Blev inget bloggande igår pga min j...a migrän, blev liggande hela dagen. Tur att Janne var ledig och kunde ta barnen.  Mår betydligt bättre idag.  Janne tog med sej My, Alwa och Molly ner till jobbet för att byta bromsar på min bil, det var dåli...

Av Ewa Lindemark - 20 januari 2011 17:00

Hämtade Ludde klockan ett och sen vidare och hämtade Alwa. Åkta sen vidare till Tuna Park för att köpa handsakar åt Ludde, dom gamla har gått sönder. letade i varenda affär utan att hitta några i passande storkek eller färg, fanns mest rosa. Hittad...

Av Ewa Lindemark - 20 januari 2011 11:55

Nu var det väldigt länge sen jag skrev något här. Kände att det var dags att komma igång igen.    Här hemma har vi haft en sväng av magsjuka men i morgon ska alla vara igång igen. Ludde är tillbaka i skolan idag igen och Alwa som klarat sej är ...

Av Ewa Lindemark - 23 april 2010 08:32

Kan inte påstå att jag är på bästa humör just nu. Har ont i knät och är frustrerad över att inte funka som vanligt.  När man är van att det är full fart och nu kan jag inte göra mycket nytta här hemma. Kommer ingenstans utan kryckorna och vet att...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
<<<
Februari 2010 >>>

Gästbok

Senaste inläggen

Länkar

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards