Alla inlägg den 7 mars 2010

Av Ewa Lindemark - 7 mars 2010 19:05

Gick upp först som jag oftast gör, så skönt att få en stund för sej själv. Vi var inte så många hemma på morgonen idag, Nathalie var hos Fredrik i Gnesta, Dennis och Emil var i Skogsängen på LAN, Ludde och Alwa var hos Annika. 

Janne och jag åt frukost tillsammans sen åkte han iväg på jobb. Jag tyckte att det var dags för dom andra att vakna när klockan närmade sej tio så jag drog igång dammsugaren.


Janne kom tillbaka vid tolvtiden och då åkte vi till Maxi och handlade.

Vid halv tre kom Ludde och Alwa hem, det var så härligt att ha dom hemma igen, det har varit så tomt utan dom här hemma. Dom hade massor att berätta om sin resa till Sälen. Ludde hade lärt sej att åka slalom, han tyckte att det hade varit roligt men jobbigt.


Senare på kvällen kom Nathalie hem från Gnesta, Fredrik kom med upp på lite fika jag hade bakat en kladdkaka och den försvann fort nu när alla är hemma.


Ludde hostar en hel del nu på kvällen och när jag bäddade ner honom så kändes han varm, hoppas att han mår bättre i morgon.


                                   Närbild på våran katt Idun


Tack för idag

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11
12
13 14
15 16 17
18
19 20 21
22
23 24 25
26
27 28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Gästbok

Senaste inläggen

Länkar

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards