Alla inlägg den 21 mars 2010

Av Ewa Lindemark - 21 mars 2010 19:38

Tog lite sovmorgon i morse, låg till nio. Kom isäng ganska sent igår, tittade på gröna milen på tv och sen knappade jag lite data.

Har bestämt mej att gå ner lite i vikt nu inför sommaren så jag började att byta ut alla målen mot drinkmix, förutom morgonkaffet.


Janne och jag åkte iväg och handlade lite på förmiddagen och när vi kom hem var det dags att väcka My, Ida och hennes kompisar som hade sovit här en natt till.


Vädret var inte det roligaste idag, snö och blåst. Trisst eftersom det hade börjat bli lite barmark.

Strax före ett kom Alwa och Ludde tillbaka från Kungsör, dom hade haft en bra helg igen. Alwa hade varit i stallet flera gånger, undra om hon blir en "hästtjej".


Fixade mat vid fyra, idag blev det lite av varje.. rensade lite i kyl och frys. Själv tog jag en shake, måste erkänna att jag var hugrig hela dagen, det tar ett tag att vänja sej. Men vill man vara fin får man lida pin heter det ju. :)


På kvällen åkte jag, My och Alwa ner till bollhuset där My spelade basketmatch. Idag spelade dom jättebra och vann med hela 44-16. Nästa vecka ska dom spela semifinal i kurirencup. Det är inte så mycket kvar av basketsäsongen nu, dom avslutar med sin egen cup i april. Den cupen som i år heter Eskilstuna energi och miljö-cup är en av nordens största ungdomscuper.


Nu är vi hemma igen och nu är det dags att få lite barn i säng och sen titta på Johan Falk på TV.


Tack för idag

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11
12
13 14
15 16 17
18
19 20 21
22
23 24 25
26
27 28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Gästbok

Senaste inläggen

Länkar

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards