Alla inlägg den 28 mars 2010

Av Ewa Lindemark - 28 mars 2010 21:55

Morgonen kändes väldigt kort, märktes att man förlorade en timme. Efter frukost idag blev det lite städning .


Dennis och jag åkte till Tuna park och köpte ett par jeans till honom. När vi kom hem var det dags att fixa lunch. Dennis skulle hjälpa till i cafeterian på Lokomotivet idag så han åkte hemifrån vid ett.


Jag, Alwa och My åkte till bollhuset när Mys lag spelade match om tredje plats, det blev tyvärr förlust så dom slutade fyra i cupen. Alwa tycker att det är lite långtråkigt att titta och vill helst vara med och spela, så fort det blir pause springer hon ut på plan med sin boll.


När matchen var slut åkte vi hem och åt lite frukt och strax efter fem var det dags att åka till bollhuset igen för prisutdelning. Alwa blev lite avundsjuk att inte hon fick någon medalj men My var snäll och lånade ut sin.


Vi var hemma igen vid halv åtta, jag fixade en ost och skinksallad till middag. Ludde gnällde lite och ville inte ha, han fick ta smörgås istället.


Ida hade varit med kompisar hela dagen och dom var bla en sväng till Lars och Nathalie. Det var flera veckor nu sen Nathalie sov hemma, hon är hos sin pojkvän som har egen lägenhet, börjar sakna henne nu. 


Nu börjar snart Johan Falk igen så jag loggar ut och kryper upp i soffan


Tack för idag

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11
12
13 14
15 16 17
18
19 20 21
22
23 24 25
26
27 28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Gästbok

Senaste inläggen

Länkar

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards