Alla inlägg den 10 mars 2010

Av Ewa Lindemark - 10 mars 2010 18:51

Fortfarande sjuka barn. Idag är även Ida hemma, hon är superförkyld och hostar. Ludde och Emil är bättre så dom kan gå till skolan i morgon. 

Jag skjutsade My och Dennis till skolan sen åkte jag till Emils skola där jag skulle på utvecklingssamtal. Egentligen så skulle Emil vara med men jag ville inte boka om för det är knepigt att få tider som passar.


När jag kom hem igen gick Alwa och jag en sväng med Molly, härligt vårväder idag också.

  

Fixade lunch och sen blev det lite lek inne.


Till middag skulle vi äta köttfärssås och spaghetti. Alwa kom flera gånger in i köket och hämtade okokt spaghetti, jag började fundera på vad hon höll på med

Efter en stund ropade hon att jag skulle komma och titta hur fint hon hade gjort.

Hon hade gjort snyggt i blomkrukan med spaghetti, kreativ tjej ;)

  


Efter maten frågade Ida och My om dom fick göra ansiktsmålning på Alwa, jag trodde att dom skule måla lite morrhår och sånt men det blev betydligt mer.

   

Det tog en bra stund i badrummet innan hon blev ren igen, men roligt hade dom.

Nu är det snart dags för Ludde och komma in i dushen också och sen ska jag fixa dom två yngsta för natten.

Janne är tvungen att jobba nu på kvällen också, han som egentligen jobbar kväll och natt är iväg för att resa upp en lastbil med släp som vält, och det kan ta många timmar.


Tack för idag

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11
12
13 14
15 16 17
18
19 20 21
22
23 24 25
26
27 28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Gästbok

Senaste inläggen

Länkar

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards