Alla inlägg den 14 mars 2010

Av Ewa Lindemark - 14 mars 2010 19:52

I morse hade vi ingen tid att passa så vi kunde ligga lite längre. 

När nästan alla hade gått upp så fixade vi frukost, när vi hade dukat av kom Ludde på att han också ville ha frukost. Han är bra rolig, nästan varje morgon när man säger att det är frukost så vill han inte ha men när man har dukat undan så kommer han. Idag fick han allt duka fram till sej själv.


Strax efter 11 tog Ida med sej Alwa och åkte bussen ner till stan. Jag, Ludde och Emil åkte och hämtade Nathalie och Lars sen åkte vi också till stan och mötte Ida och Alwa. Lars hade ställt ut flera av sina tavlor på en vernissage i gallerian. Han är riktigt duktig på att måla. Vi kikade runt en stund sen gick jag med Ludde och Emil till BR-leksaker, dom får sin månadspeng på fredag så dom ville kika lite på vad dom kan köpa. 


Alwa och Ida ville ta bussen tillbaka också så Ludde och Emil åkte bilen med mej. När vi kom hem blev det data för killarna och jag passade på att vika tvätt.


Vid halv tre åkte jag till stan igen och hämtade Nathalie och Lars sen åkte vi hem till oss och åt mat och fikade.

Janne skjutsade Nathalie och Lars hem till Lars och på vägen dit släppte han av Dennis i Skogsängen där han skulle träffa kompisar.


Ida var snäll och tog med sej Alwa ut en stund, Ludde och Emil gick också ut. Backen ner från tvättstugan var dåligt sandad så där kunde barnen åka iskana.

Jag passade på att tvätta golven, det går så fort och smidigt att göra sånt när barnen är ute, eller nästan alla, My var hemma men hon satt vid datan.


Nu är det helt tyst här hemma, dom yngsta ligger och några tittar på wipe out på tv. 


Tack för idag

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11
12
13 14
15 16 17
18
19 20 21
22
23 24 25
26
27 28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Gästbok

Senaste inläggen

Länkar

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards