Alla inlägg den 27 mars 2010

Av Ewa Lindemark - 27 mars 2010 18:52

Skönt med lördag då man slipper gå upp så tidigt.

Fixade frukost till familjen, själv fortsätter jag min diet..sjunde dagen nu, känner mej lite duktig :).


Strax efter 10 kom våran mat från Ica, såå smidigt att kunna beställa maten på nätet, vi har provat två gånger nu och är nöjda. Man spar massor med tid och slipper själv att bära hem. Ska beställa till torsdag igen.


Efter lunch åkte jag, Janne, My och Alwa till Tuna park och köpte en ny basketboll till My, den gamla hade gått sönder. Alwa fick en liten basketboll hon också.

Sen åkte vi vidare till bollhuset där My skulle spela semifinal mot Västerås, tyvärr så förlorade dom efter en spännande match, nu blir det match om tredje pris i morgon.


När vi kom hem var det dags att sätta fart med maten, kycklingwok.

Janne åkte iväg på jobb och jag fixade köket.


Nu är det snart dags att plocka fram lördagsgodis och mysa i soffan


Glöm inte att ställa fram klockan i morgon


Tack för idag

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11
12
13 14
15 16 17
18
19 20 21
22
23 24 25
26
27 28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Gästbok

Senaste inläggen

Länkar

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards