Alla inlägg den 11 mars 2010

Av Ewa Lindemark - 11 mars 2010 20:17

Var så trött när klockan ringde och det var dags att gå upp. Drack lite kaffe innan jag började väcka barnen. Efter lite tjat så var snart alla uppe. När klockan var strax före 8 var det dags att börja skjutsa barnen till skolan.


Alwa och jag åkte iväg en sväng och handlade. När vi kom hem spelade Alwa dataspel och jag passade på att bädda rent i alla sängarna. 


På eftermiddagen skulle Ida och My till tandläkaren, smidigt att dom kunde få samma tid. Alwa och jag väntade i väntrummet, men hon blev snart uttråkad dom hade inga leksaker alls. Lite dåligt med tanke på att det är en hel del barn som går dit.


När vi kom hem kände jag att min migrän var på gång, tog snabbt en spruta och som tur var så hjälpte det.


Dennis skulle till kyrkan på konfirmationsträff så jag skjutsade dit honom och en kompis.


Sen var det dags att förbereda middagen, pannkakor. Det tar ganska så lång tid att grädda pannkakor till 10 personer :).

Efter maten var det dags att gå till tvättstugan, skönt att tvätta alla sängkläder på en gång.


Strax efter 20 åkte Janne och hämtade My från basketträningen. Under tiden kom Joakim hem han hade varit på isstadion och tittat på någon motortävling.


Nu är det dags att få barnen att varva ner och stoppa dom yngsta i säng.


Tack för idag

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11
12
13 14
15 16 17
18
19 20 21
22
23 24 25
26
27 28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Gästbok

Senaste inläggen

Länkar

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards