Alla inlägg den 17 mars 2010

Av Ewa Lindemark - 17 mars 2010 22:13

Var supertrött när larmet på mobilen tjöt i morse, Alwa hade ont  i benet i natt och vaknade flera gånger. 

Gick tillslut upp och satt på lite kaffe och satt mej sen vid datan och läste tidningen. Började att väcka barnen strax efter sex, Emil var lika snabb upp idag också.

Janne började lite senare idag så han kunde hjälpa till att skjutsa barnen till skolan så jag behövde bara åka en sväng idag.


Alwa och jag åkte hem efter att vi lämnat Ludde i skolan, vi åt frukost och sen var det dags att gå till tvättstugan. Jag har tvättmaskin hemma men när det blir för mycket tvätt så brukar jag boka tvättstugan.

  

Strax före tolv åkte vi till stan och hämtade Nathalie vid skolan och sen åkte vi hem och åt lunch tillsammans. Skjutsade sen tillbaka Nathalie för hon skulle på en föreläsning . På vägen hem stannade vi till och köpte mjölk och sen hämtade vi Ludde i skolan. 

När vi kom hem så bakade Alwa och Ludde med lite hjälp av mej en kladdkaka, dom var jätteduktiga och noga med att båda skulle få göra lika mycket.

  


  

När Emil kom hem från skolan bjöd dom på kladdkakan till mellis. Lite senare gick Alwa och Ludde ut och lekte och jag tog hand om tvätten från tvättstugan.


Strax efter fem kom Janne hem från Jobbet och då åkte vi iväg och handlade, det var slut på en hel del grejer här hemma. När vi kom hem satt vi fart med att fixa mat, barnen åt hamburgare och Janne och jag åt en skinksallad. 

Resten av kvällen blev lugn, lite läxläsning med barnen och sen hamnade jag framför tvn.


Tack för idag

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11
12
13 14
15 16 17
18
19 20 21
22
23 24 25
26
27 28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Gästbok

Senaste inläggen

Länkar

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards