Alla inlägg under mars 2010

Av Ewa Lindemark - 1 mars 2010 22:30

Gick upp strax före sex och vid halv sju började jag att väcka barnen, idag var dom riktigt sega att få upp. Dennis och Ida tog bussen och jag skjutsade Emil, My, Ludde och Joakim. Alwa och jag åkte till Ica i Stenby och köpte yoghurt och sen åkte vi till öppna förskolan. Där var det tyvärr rörigt idag, det märktes att det var måndag. Det skulle vara bra om dom kunde ha lite grupper för dom barn som är mellan 3-5, lite lekar, sång och pyssel. Som det är idag är det i stort sett bara fri lek och det är svårt för dom lite äldre barnen att leka när det hela tiden kommer mindre barn och förstör. Det vore bra om dom kunde ha öppet en dag i veckan för dom som är mellan 3-5.

Vi var kvar till klockan tolv sen åkte vi och Hämtade Ludde i skolan, hem och fixade lunch.

Vi var inne hela eftermiddagen för vädret var inte så mysigt, snö och blåst.

På kvällen åkte jag till Tuna Park och köpte en baddräkt till Alwa, hon och Ludde ska åka med Annika till Sälen och där ska dom även besöka ett badhus.


Tack för idag

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11
12
13 14
15 16 17
18
19 20 21
22
23 24 25
26
27 28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Gästbok

Senaste inläggen

Länkar

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards